dilluns, 8 de desembre del 2014

5 i 10 Km de Moja 2014

Després de la cursa passada per aigua de l’any passat tenia ganes de tornar a córrer a Moja, una cursa sempre agradable, per tornar a rodar entre vinyes i carrers de poble amb poca aglomeració de corredors.
Aquest any torno a venir amb el meu fill que farà la cursa de 5 km però em sembla que no ho farà tan bé com el 2012 ja que no entrena i fuma. El 2012 va fer 24’42” i va quedar 4art de la seva categoria cosa que dubto que aconsegueixi aquest any.
El dia abans de la cursa tinc guàrdia i plego a les 8 del matí o sigui que he d’anar lleuger i no badar per poder esmorzar una mica i arribar a temps a Moja a recollir els dorsals. Arribo a casa i encara estan tots al llit i tinc que començar a donar pressa com sempre, aixxx. Amb el temps justet arribem a Moja recollim els dorsals i anem cap a la sortida que serà en pocs minuts.
El dia és fresc i assolellat i, per tant, farà un bon dia per córrer.
Sortim del mig del grup i d’entrada poso a prova un ritme una mica viu mentre el vigilo de reüll. El primer km surt a 4’41”, massa ràpid i afluixo una mica, el segon surt a 5’03” i veig que comença a tenir problemes i afluixo del tot, anirem rodant, el tercer km surt a 6’16” i ens ha avançat un munt de gent, cap problema, l’acompanyo i gaudeixo d’un rodatge suau, em diu que continuï i el deixi però no ho vull fer i continuem a ritme de samba. 
Al començament el ritme no estava malament.
A poc a poc es va alentint.


Em diu que té ganes de treure i no pot anar més ràpid i aprofito l’ocasió per fer una mica de discurs moral sobre la salut i altres temes mentre ens continuen avançant corredors de totes les tipologies. 
Al final entrem al poble i després de recórrer els seus carrers els nostres camins es separen i començo a agafar bon ritme per afrontar els darrers 5km.
Arribant al final de la primera volta pels carrers de Moja.
Per fi l'arribada.
Surto del poble i el km em surt a 4’14” mentre torno a avançar als corredors que m’havien avançat abans. 
Ara el ritme es ràpid

Al final, la segona volta em surt a un ritme de 4’32”/km i quan travesso la línia d’arribada estic doblement content, primer per la primera volta acompanyant el meu fill i també per la segona volta en la que he portat un bon ritme i per haver deixat tot el que tenia.






Al final el meu fill ha fet un temps de 28’52” i jo 51’34”, o sigui, una segona volta a 22’42”, suficient per una bona matinal atlètica.
Amb els companys de "Correm per la terra"

1 comentari:

  1. Ahí esta molt be!!!! De menos a mas!!!!

    Pda: (cuando quieras hablamos de la CCC) ;)

    ResponElimina